Head kliendid! Lähtuvalt Vabariigi Valitsuse korraldusest nr. 111 (09.03.2021) on AS Vennad-Dahl esinduste töökorraldus ajutiselt muudetud – alates 11. märtsist on meie kontoritesse ja lao siseruumidesse lubatud siseneda vaid AS Vennad-Dahl töötajatel; piirang kehtib kuni ajutise töökorralduse muudatuseni.

Tellimuste vastuvõtmine ja käsitlemine toimub muus osas tavapäraselt (st. e-posti ja telefoni teel), puudub vaid isiklik kontakt siseruumides. Samuti toimub tavapäraselt tellimuste komplekteerimine, kuid kauba väljastamine ja üleandmine toimub välitingimustes. Ka sissetuleva kauba võtame vastu välitingimustes.

Õues tellimuse väljastamist oodates palume kinni pidada 2+2 reeglist.

Vabandame võimalike ebamugavuste pärast ning täname mõistva suhtumise ning koostöövalmiduse eest!

Täpsustavate küsimuste korral võtke palun ühendust oma kontaktisikuga Vennad-Dahl’is: https://dahl.ee/kontakt/


Soovitused võimalikult sujuvaks asjaajamiseks ajutise töökorralduse ajal:

  • Võimalusel vormista tellimus telefoni või e-posti teel enne meie esinduste külastamist. Meie müüjate kontaktandmed leiad siit: https://dahl.ee/kontakt/
  • Tellimuse, ostusoovi või täpsustavad küsimused saad edastada ka meie esinduste üldkontaktandmetel:
  • Kui tuled kaubale ise järgi/saadad oma transpordi, anna võimalusel oma Vennad-Dahl kontaktisikule teada orienteeruv saabumise kellaaeg – nii on kauba väljastamine sujuvam
  • Kui vajad kauba transporti objektile, anna palun teada ning leiame sobiva lahenduse
  • Kui soovid müüjate/projektijuhtidega kohapeal midagi täpsustada või arutada, saad seda teha välitingimustes, järgides samal ajal 2+2 reeglit